اعتراض به بازی بتلفیلد ۳ در قبال معرفی ایران به عنوان یک تهدید جهانی
 
بگو هستی2

می دانیم و می دانید که معمولا داستان بازی ها در دنیایی خیالی و به دور از واقع رخ می دهند. در مورد بتلفیلد ۳ نیز تفاوتی نمی کند، این بازی داستانی خیالی را به میلیون ها بازی کننده ارایه می کند. داستانی که در آن ایرانیان به عنوان تروریست و یک تهدید جهانی شناخته می شوند. پاریس به دست ایرانیان نابود می شود و در نهایت آمریکا با حمله به ایران به دنبال انتقام و نجات بشریت از دست این تهدید جهانی بر می آید.

اگر وضعیت رسانه های بین المللی این گونه نبود، می توانستیم از این قضیه به سختی بگذریم. اما اکنون که جو رسانه های خارجی بر علیه ایران است و می خواهند افکار عمومی را به جنگ با ایران عادت دهند داستان این بازی برای ما غیر قابل قبول است. واضح است که بازی کننده های غربی که هیچ اطلاع درستی از ایران و ایرانیان ندارند، با بازی کردن بتلفیلد ۳ ناخودآگاه حس ترس از ایران به آن ها دست می دهد و کشورمان را یک تهدید جهانی به شمار می آورند.

ما جوانان ایرانی که مانند بسیاری از هم سالانمان در دیگر نقاط دنیا، همراه با تکنولوژی های روز پیش آمده ایم و بر آن ها مسلط هستیم، نسبت به ارائه این تصویر نادرست و دور از حقیقت اعتراض داریم و از شرکت EA می خواهیم تا ضمن عذرخواهی از این اقدام، در بیانیه ای رسمی برای گیمرهای دیگر نقاط دنیا توضیح دهد که داستان این بازی و وقایع آن هیچ نسبتی با واقعیت کشور صلح طلب، با سابقه و پیشرو ایران ندارد.

برای این منظور اعتراضی اینترنتی تشکیل شده است که با عضو شدن در آن می توانید قدمی برای جلوگیری از گستاخی های این چنینی بردارید.

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • در این شهر...
  • پری دانلود
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بگو هستی2 و آدرس begoohasti2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 53513
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 53513
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید